2012. október 7., vasárnap

Diós rudacskák

Szombaton sütöttem egy kis diós sütit, azaz diós rudacskát. Nagyon gyorsan megvan, hipp-hopp kész, és isteni finom.


Hozzávalók: 

32 dkg liszt
20 dkg vaj
1 cs. sütőpor (én nem raktam bele az egészet)
1 csipet só

Ezeket jól összedolgozzuk, majd hozzáadunk

1 db tojást
10 dkg darált diót
1 evőkanál glukonont (lehet cukor is)
és annyi tejfölt, hogy jól gyúrható tésztát kapjunk. (Én 2 evőkanállal tettem bele)

A tésztából ujjnyi vastagságú rudacskákat formázunk, és sütőpapírral bélelt tepsire tesszük őket.
Az eredeti recept szerint ezután cukros tojássárgájával meg kell kenni és kevés darált dióval megszórni. Én nem kentem le semmivel, hanem így tettem közepesen forró sütőbe.
Majd miután kisültek, a felét még melegen vaníliás porcukorba forgattam, a másik felét pedig olvasztott étcsokoládéba mártottam. Nagyon finom lett. 

Aki kipróbálja, nem fogja megbánni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése