2013. április 21., vasárnap

Perui virslis gulyás

Nálunk minden pénteken nagy dilemma, hogy mit főzzek a hétvégén. Ezt a receptet egyik barátnőm ajánlotta a figyelmembe. Az eredeti receptben nem szerepel vegyes zöldség és burgonya, de én tettem bele, és nem bántam meg.

Hozzávalók:

2 közepes fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
3 zöldpaprika
1 kis dobozos paradicsompüré
2 nagyobb burgonya
2 szál sárgarépa
2 szál fehérrépa
kis darabka zeller
1 doboz vörösbab konzerv
1 doboz csemege kukorica konzerv
kb. 30 dkg virsli
2 csapott teáskanál pirospaprika

cayenne bors
1 db babérlevél
kevés őrölt kömény
húsleves alaplé (ha nincs, akkor víz)

A vöröshagymát kevés olajon üvegesre párolom. Rádobom a felaprózott fokhagymát, és a felkarikázott paprikákat, mellyel pár percig tovább pároljom. Ha kicsit összeesett, mehet rá a paradicsompüré, megszóróm pirospaprikával, hozzáadom a babérlevelet és az őrölt köményt,  felöntöm a húslevessel, hozzáadom a felkarikázott zöldségeket és fedő alatt tovább főzöm. Amikor a zöldség félig megpuhult, hozzáadom a felkockázott burgonyát, a leöblített babot és kukoricát. Fűszerezem sóval és cayenne borssal. Én adtam hozzá egy csilipaprikát is, mert mi szeretjük a csípős ételeket.
Ha a zöldségek megpuhultak, hozzáadjuk a virsliket. A virsliket 3-4 darabba vágjuk. Pár perc alatt megpuhulnak, és már tálalhatunk is.
Friss kenyérrel kínáljuk. Jó étvágyat kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése