2014. május 4., vasárnap

Anyák napja

Csodás nap van ma. Az Édesanyák napja. Szeressük, tiszteljük Őket, amíg lehet, mert egy édesanyát soha, senki nem pótolhat. Sajnos, én már nem köszönthetem az Édesanyámat, de a szívemben mindig ott van velem. Kedves Édesanyák, Nagymamák, Dédik. Köszöntök mindenkit ezen a szép vasárnapon. 



József Attila: Mama 

Már egy hete csak a mamára
gondolok mindig, meg-megállva.
Nyikorgó kosárral ölében,
ment a padlásra, ment serényen.

Én még őszinte ember voltam,
ordítottam, toporzékoltam.
Hagyja a dagadt ruhát másra,
Engem vigyen föl a padlásra.

Csak ment és teregetett némán,
nem szidott, nem is nézett énrám
s a ruhák fényesen, suhogva,
keringtek, szálltak a magosba.

Nem nyafognék, de most már késő,
most látom, milyen óriás ő –
szürke haja lebben az égen,
kékítőt old az ég vizében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése